Registeerimine ei ole kohustuslik (ostu on võimalik sooritada ka ilma registreerimata) Registreerumiseks küsime vaid neid andmeid, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Käsitleme isikuandmeid konfidentsiaalsena ja avaldame kolmandale osapoolele vaid juhul, kui see on vajalik kaubakohaletoimetamiseks või seadusega ettenähtud juhtumitel. Kui soovid kasutada eeliseid, mis kaasnevad Fashadore kliendiks registreerimisega, saad kiirelt ja mugavalt enne ostu sooritamist konto luua.

  1. Ostu sooritamiseks tuleb lisada valitud toode ostukorvi. Vali meelepärane toode, vali suurus ning lisa need ostukorvi. Toote ostukorvi lisamine ei kohusta toodet välja ostma.
  2. Tellimuse vormistamiseks tuleb avada ostukorv ja vajutage ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ
  3. Tellimuse vormistamiseks tuleb valida sobiv kohaletoimetamismeetod.

Arve saadetakse e-mailile pärast tellimuse kinnitamist.
Kui Klient ei ole ettemaksuarvet tasunud 3 tööpäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, loeb Fashadore seda Kliendi sooviks ostust loobuda ja tühistab tellimuse. Enne tellimuse tühistamist saadetakse kliendi e-posti aadressile meeldetuletuskiri.

POSTITAMINE:

Tellimus väljastatakse 1 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist.
Seejärel toimetab paki kliendini valitud kullerteenus

Itella SmartPOST  http://uus.smartpost.ee

Omniva http://www.omniva.ee

Kui pakk on üle antud postifirmale vastutab paki kohalejõudmises postifirma.

*Kogu täpsem info KOHALETOIMETAMINE all


TAGASTAMINE:

Igale ostule kehtib 14-päevane tagastusõigus.
Tagastamiseks peavad olema täidetud kõik vastavad tingimused

*Kogu täpsem info TAGASTAMINE all

 

KLIENDITEENINDUS:

Kõik küsimused, soovid ning ettepanekud või muud olulist infot puudutavad küsimused on alati oodatud e-posti teel info@fashadore.ee või klienditeeninduse telefonile (+372) 5307 3049. Kõnedele vastame E-R 10.00-19.00, e-kirjadele vastame 1 tööpäeva jooksul.